Касяненко, Сергій Миколайович2019-02-212019-02-212018-12https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3060Касяненко С.М. Формування та реалізація стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою Менеджмент організацій спеціальності 073 Менеджмент. – Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2018.Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і методичних основ управління маркетинговою діяльністю, обґрунтування стратегічного управління в аграрному підприємстві, розробці підходів щодо формування стратегії маркетингу, обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності управління маркетинговою стратегією підприємства. На основі проведених досліджень у роботі зроблені загально-методичні висновки та теоретичні узагальнення являють собою певний внесок у подальшу розробку та реалізацію маркетингової стратегії підприємства.uk-UAмаркетинг, аграрний маркетингуправління маркетинговою діяльністюсистема маркетингумаркетингова стратегія«Формування та реалізація стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства» (на матеріалах ТОВ «АФ «ім. Довженка» Шишацького району )Diploma