Антонець, Анатолій Вікторович2020-11-282020-11-282020-11Антонець А. В. Структура, зміст та умови формування проєктно-конструкторської компетентності майбутніх інженерів аграрного профілю в процесі вивчення ними фізико-математичних та загальнотехнічних дисциплін. Фізико-математична освіта. 2020. Вип. 3 (25), ч. 1. С. 32–37. DOI: 10.31110/2413-1571-2020-025-3-005https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/8898Постійно зростаючий світовий попит на сільськогосподарську продукцію зумовлює високу потребу у висококваліфікованих інженерах. Швидкий поступ новітніх технологій вимагає від майбутніх фахівців аграрного профілю здатності швидко навчатися та ефективно використовувати засоби сучасного аграрного виробництва. Аграрним ЗВО необхідно шукати нові підходи для покращення якості підготовки майбутніх інженерів, спроможних конкурувати на сучасному ринку праці. Проєктно-конструкторська компетентність інженерів-аграріїв є однією з найважливіших професійних складових їх майбутньої фахової діяльності. Якісне формування даної компетентності в свою чергу неможливе без чіткого з’ясування змісту, структури та педагогічних умов її формування.проєктно-конструкторська компетентністьdesign competence, agricultural engineersінженери аграрного профілюзмістструктурапедагогічні умовифізико-математичні дисциплінизагальнотехнічні дисципліниСтруктура, зміст та умови формування проєктно-конструкторської компетентності майбутніх інженерів аграрного профілю в процесі вивчення ними фізико-математичних та загальнотехнічних дисциплінArticle10.31110/2413-1571-2020-025-3-005