Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаХурдей, Вікторія Дмитрівна2019-02-202019-02-202015-10-3065.9 (4УКР) 42https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2924Воронько-Невіднича Т. В. НОВИЙ НАПРЯМ МАРКЕТИНГУ - МАРКЕТИНГ ІНВЕСТИЦІЙ / Т. В. Воронько-Невіднича, В. Д. Хурдей // Проблеми інвестування та формування інвестиційного клімату в АПК. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 29-30 жовтня 2015 року). – Полтава : РВВ ПДАА, 2015. – 230 с. - С. 173-175На перший погляд інвестиційний менеджмент здається простим бізнесом, але без грамотного поєднання з маркетингом інвестицій його ефективність украй низька. Маркетинг інвестицій – порівняно новий напрямок, що відрізняється певною відокремленістю від звичного маркетингу в стандартній інтерпретації.uk-UAмаркетингінвестиціїмаркетинг інвестиційменеджментНОВИЙ НАПРЯМ МАРКЕТИНГУ - МАРКЕТИНГ ІНВЕСТИЦІЙA NEW MARKETING DIRECTION - MARKETING INVESTMENTSThesis