Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаВасильєва, Юлія Анатоліївна2021-01-302021-01-302020-11-17УДК 330.15:334.723https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9764За сучасних умов кожній організації та роботодавцю дуже важливо сформувати позитивний імідж у «серцях та свідомості» споживачів, клієнтів та працівників. Імідж, як один із потужних засобів соціального впливу, виконує функції самовираження, самовиявлення відображуваного в ньому суб’єкта та функції, тісно пов’язані із самопізнанням, саморозвитком та самовдосконаленняміміджпідприємствоскладові іміджуорганізаціяЧИННИКИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВАThesis