Миколенко, Інна Григорівна2019-12-102019-12-102019-05https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6355Конкуренція підприємницьких структур це неодмінна умова їх ринкового функціонування. Без неї ринковий механізм не зможе регулювати обсяг і струк-туру пропонованих товарів та стимулювати виробництво, забезпечити пріори-тет покупця. Щоб конкурувати підприємницькі структури (ПС) змушені пос-тійно удосконалювати техніку, технологію, форми і методи організації праці, застосовувати нововведення, які підвищують продуктивність праці, ефектив-ність виробництва та якість продукції. За конкуренції виробників покупець має змогу придбати товар на вигідних умовах. Особливу роль конкуренція відіграє у формуванні й підтримці рівноваги ціни на ринку.Конкуренція, підприємство, підприємницькі структури, стратегія розвитку, стратегія адаптаціїФормування концепції «Конкуренція» підприємницьких структур та їх поведінки на ринкуThesis