Довгаль, Сергій Вікторович2019-02-192019-02-192018-12https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2861Досліджено теоретичні і методичні основи забезпечення конкурентоспроможності підприємства, рівень конкурентоспроможності підприємства, ефективність господарювання, показники виробництва і збуту продукції. Обґрунтовано використання виробничих ресурсів у сільськогосподарських підприємствах, пропозицій щодо організації маркетингових досліджень в аграрному секторі, заходи щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств.uk-UAмаркетинг, аграрний маркетингмаркетингові дослідження, конкурентоспроможністьмаркетинговий комплекс, маркетинговий планмаркетингова стратегіяМаркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємстваDiploma