Потапюк, Ірина Петрівна2021-01-202021-01-202014https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9452Монографія присвячена теоретико-методичним та прикладним положенням і рекомендаціям щодо забезпечення процесу стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг. В роботі визначено зміст, особливості та проблеми стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг; досліджено класифікацію маркетингових управлінських стратегій, які використовуються у сфері послуг; виділено принципи та засади реалізації функцій стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг; з’ясовано основні тенденції розвитку ринку сфери фізичної культури і спорту, досліджено діяльність підприємств фізкультурно-спортивних послуг; проаналізовано застосування стратегічного маркетингового управління вітчизняними підприємствами сфери послуг; обґрунтовано особливості реалізації функцій стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг; здійснено прогнозування характеристик маркетингових стратегій підприємств фізкультурно-спортивних послуг, розроблено методико-прикладне забезпечення та сформовано організаційний механізм стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг.стратегічне маркетингове управління підприємствами, сфера послугСтратегічне маркетингове управління підприємствами сфери послугMonograph