Маркіна, Ірина Анатоліївна2019-02-212019-02-212015https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3100Стаття присвячена питанням теоретико-методологічного огляду понять “стратегічне планування маркетингу”, “стратегічне планування”, “маркетинг”. В ній розкривається місце і роль процесу стратегічного планування маркетингу в системі управління туристичною організацією. Представлено та проаналізовано етапи стратегічного планування маркетингової діяльності туристичних організацій. Обґрунтовується логічна послідовність дій, що забезпечують його успіх на туристичному ринку в умовах невизначеності та динамічності факторів зовнішнього середовища. Визначено основні проблемні стратегічні маркетингові питання та запропоновано шляхи їх вирішення.uk-UAстратегіяплануваннямаркетингстратегічне плануваннястратегічне планування маркетингуСТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУArticle