Миколенко, Інна ГригорівнаМykolenko, I. H.2024-01-022024-01-022023УДК: 338.439.5https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15911Миколенко І. Г. Особливості маркетингової діяльності суб’єктів аграрного бізнесу в динамічних конкурентних структурах цільових ринків = Peculiarities of agrarian business entities’ marketing activity in dynamics of target markets’ competitive structures : ПДАУ, Полтава. 2023. С. 1-14В статті проведене комплексне дослідження конкурентних засад провадження маркетингової діяльності суб'єктами аграрної сфери в умовах трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів.ukКонкуренціяінноваційна маркетингова діяльністьмаркетингові концепціїорганізаційно-економічний механізмринокОсобливості маркетингової діяльності суб’єктів аграрного бізнесу в динамічних конкурентних структурах цільових ринківPeculiarities of agrarian business entities’ marketing activity in dynamics of target markets’ competitive structuresArticle