Терещенко, Іван Олексійович2022-01-292022-01-292011https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/11771Конкурентоспроможність виробництва молока прямим чином залежить від собівартості виробництва, та ціни реалізації, яку протягом останніх років переробні підприємства встановлюють на власний розсуд, що і призводить до зниження рентабельності виробництва, та скорочення поголів’я худоби. Молочні автомати – це реальна можливість наситити ринок якісним товаром за адекватними цінами як для споживача, так і для виробника.Ціллю даної публікації є: аналіз ефективності використання вендингового обладнання сільськогосподарськими підприємствами Полтавської області при реалізації сирого молока; визначення оптимальної кількості молочних автоматів, та терміну їх окупності, для досліджуваного підприємства ТОВ «Білагро».вендинг, конкурентоспроможність, виробництво молокааліз ефективності використання вендингового обладнанняВЕНДИНГОВЕ ОБЛАДНАННЯ – ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЦТВА МОЛОКАArticle