Рябич, Станислав Олександрович2019-02-212019-02-212018-12https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3048Рябич С.О. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на регіональному ринку. - Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою Економіка спеціальністю 051 Економіка. - Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2018.Досліджено теоретичні, методологічні та прикладні питання підвищення рівня економічної ефективності та прибутковості маркетингової діяльності підприємства, здійснено діагностику ефективності його виробничо-комерційної діяльності. Обґрунтовано основні напрямки підвищення рівня економічної ефективності та прибутковості маркетингової діяльності підприємства, запропоновано використання методів оптимізації виробничо-галузевої структури підприємства, обґрунтовано заходи зниження собівартості виробництва продукції, а також розглянуто можливість удосконалення збутової діяльності підприємства.uk-UAмаркетинг, ефективність діяльностіуправління конкурентоспроможністюсільськогосподарське підприємствосистемний підхід«Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на регіональному ринку» (на матеріалах виробничого сільськогосподарського кооперативу «Андріївський» Хорольського району)Diploma