Головчук, Андрій ФедоровичАрендаренко, Володимир МиколайовичІванов, Олег Миколайович2023-03-072023-03-072008-11-10https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/149421. Спосіб регулювання кута випередження впорскування палива (далі КВВП), заснований на використанні осьового обертання нагнітального плунжера для здійснення розподілу палива по циліндрах дизеля та керування моментом сполучення надплунжерного об'єму з відповідними паливними каналами, який відрізняється тим, що здійснюється кутове коректування нагнітального плунжера в межах від 0 до 7° по відношенню до паливних каналів при своєму осьовому обертанні для змінення КВВП в діапазоні 19-32° по куту повороту колінчатого вала дизеля. 2. Спосіб за п.1, який відрізняється тим, що здійснюється зміна КВВП в залежності від умов роботи дизеля за допомогою електронної мікроконтролерної системи керування.Патент на корисну модель "СПОСІБ І МЕХАНІЗМ РЕГУЛЮВАННЯ КУТА ВИПЕРЕДЖЕННЯ ВПОРСКУВАННЯ ПАЛИВА ДО ЦИЛІНДРІВ ДИЗЕЛЯ" №36875Patent