Самойлик, Юлія ВасилівнаКулик, О. С.Балана, О. О.2024-01-082024-01-082021УДК: 339.13(4/9):634.7https://doi.org/10.32689/2523-4536/62-1https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15985Самойлик Ю. В., Кулик О. С., Балана О. О. Стратегія розвитку ягідного напряму аграрного бізнесу: економічні, екологічні, маркетингові тренди. Економіка та управління національним господарством : матеріали наук. пр. Міжрег. академ. упр. пер. Ек. наук. Вип. 3(62). 2021. С. 7-12 DOI: https://doi.org/10.32689/2523-4536/62-1У роботі набули подальшого розвитку підходи щодо обгрунтування напрямів формування стратегії роз- витку ягідного бізнесу. Розглянуто світові тенденції виробництва плодово-ягідної продукції. Виявлено, що збільшення обсягів виробництва фруктів і ягід середньоконтинентального клімату насамперед пов’язане із інтенсифікацією галузі і як наслідок підвищенням рівня урожайності. Обгрунтовано, що Україна має значний потенціал щодо розвитку ягідництва.ukстратегіяягідний аграрний бізнессвітові трендиекономікамаркетингекологіяСтратегія розвитку ягідного напряму аграрного бізнесу: економічні, екологічні, маркетингові трендиArticle