Оніпко, Валентина Володимирівна2023-09-192023-09-192021Оніпко В. В. Формування soft skills як важливий складник професійної підготовки майбутніх учителів природничих наук. Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 11-12 берез. 2021 р.). Полтава : ПП Астрая, 2021. C. 67–70.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15293Сучасна вища професійна освіта потребує реформ, що дозволяють забезпечити набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок (soft skills), які відповідають цілям та результатам навчання. Увага науковців направлено на вивчення проблеми формування м’яких навичок у майбутніх вчителів. Актуальність даної проблеми продиктована також і існуючими сьогодні викликами соціуму, економіки, професійної сфери, які змушують гостро звучати проблему комунікації професійної, соціальної та міжособистісної (Длугунович, 2014). Важливим представляється і необхідність формування і розвитку soft skills педагогічних кадрів як умова успішного формування м’яких навичок майбутніх учителів. На нашу думку важливим і необхідним в реалізації розуміння, що до soft skills майбутнього вчителя природничих наук відносяться такі соціально-комунікативні навички, як уміння працювати в команді, здатність здійснювати посередницькі функції, уміння здійснювати продуктивну і ефективну комунікацію.ukSoft skillsсоціальні навичкимайбутній вчительвища освітамайбутній вчитель природничих наукпрофесійна освітаФормування soft skills як важливий складник професійної підготовки майбутніх учителів природничих наукArticle