Зось-Кіор, Микола Валерійович2025-08-212025-08-212024Ефективність цифрового маркетингу та системи соціобезпекового менеджменту підприємств птахівництва / Б. Б. Батюк та ін. Актуальні проблеми економіки. 2024. №12. С. 92-102. DОІ: 10.32752/1993-6788-2024-1-282-92-102https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19404У статті аналізуються сучасні підходи до інтеграції цифрового маркетингу та соціобезпекового менеджменту на підприємствах птахівництва, особливо в умовах кризи та війни. Автори розглядають вплив цифрових технологій на ефективність управлінських процесів, маркетингових стратегій та соціальну відповідальність підприємств, підкреслюючи важливість адаптації до змінюваних умов зовнішнього середовища. Окрема увага приділяється гнучкості, прозорості та безпеці, як основним принципам у кризових умовах, що дозволяють підприємствам зберігати конкурентоспроможність і стабільність. Визначено ключові функції цифрового маркетингу та системи соціобезпекового менеджменту, що забезпечують взаємодію з цільовою аудиторією, підвищення лояльності споживачів, а також підтримку безпеки працівників і екологічної стабільності. Стаття висвітлює можливості для оптимізації ресурсів і мінімізації ризиків у складних умовах, що сприяють сталому розвитку бізнесу на підприємствах птахівництва.ukефективністьцифровий маркетингсоціобезпековий менеджментпідприємства птахівництвасоціальна відповідальністьризикисистемаЕфективність цифрового маркетингу та системи соціобезпекового менеджменту підприємств птахівництваArticle