Андреєва, Людмила Миколаївна2025-02-202025-02-202024-10Андрєєва Л. М. Сучасні інформаційно-комунікаційні механізми формування позитивного іміджу органів влади. Територія науки : Зб. матеріалів наукових досліджень молодих учених [кафедри публічного управління та адміністрування] Полтавського державного аграрного університету. Жовтень 2024 р. Полтава, ННІ ЕУПІТ, 2024. 61 с. С. 28-34.https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/2585/nasaytzbirnykterytoriyanaukyz hovten2024r.pdfhttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/18239Імідж органів публічної влади слід вивчати як інформаційно-комунікаційний феномен, який виступає важливим засобом реалізації національних інтересів. Його важливою ознакою є можливість отримати інформацію про об’єкт управління, професійні та особистісні якості службовців його апарату. У цьому контексті імідж органів публічної влади є джерелом інформації для громадян про систему публічного управління, правоохоронні механізми та операційну діяльність органів публічної влади. Усвідомлення іміджу як інформаційно-комунікативного феномену призвело до появи певної образної реальності.ukоргани публічної владиуправлінняіміджінформаціярозвитоксоціальні мережіСучасні інформаційно-комунікаційні механізми формування позитивного іміджу органів владиArticle