Оніпко, Валентина Володимирівна2023-09-192023-09-192022Оніпко В. В. Деякі аспекти вивчення інноваційних технологій роботи куратора в курсі університетська освіта та академічне письмо. Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 берез. 2022 р.). Полтава, 2022. С. 41–44.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15285Завдання сучасних закладів вищої педагогічної освіти передбачають підготовку інтелектуального генофонду нації, виховання духовної еліти, примноження культурного потенціалу, який забезпечить високу ефективність діяльності майбутніх учителів. Історично склалося, що реалізація виховної роботи у студентських групах реалізуються Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка через інститут кураторів, як управлінську ланку, яка взаємодіє з іншими структурними підрозділами у системі позааудиторної виховної роботи і забезпечує її організацію на рівні студентської академічної групи. Результатом діяльності куратора є: виховання майбутніх учителів авторитетними, високоосвіченими людьми, носіями високої загальної світоглядної, політичної, професійної, здоров'язбережувальної, інтелектуальної, сопіально-психологічної, емоційної, естетичної, фізичної та екологічної культури; створення необхідних умов для вільного розвитку особистості майбутнього фахівця, його мислення і загальної культури, шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності (науково-дослідної, еколого-просвітницької, культурно-просвітницької тощо): збагачення естетичного досвіду студентів шляхом участі їх у відродженні забутих та створенні нових національно-культурних традицій регіону, міста, університету; формування «Я»-концепції людини творця на основі самоосвіти, саморозвитку, самовиховання, самовдосконалення.Кураторалаптація студентівробота кураторауніверситетська освітаДеякі аспекти вивчення інноваційних технологій роботи куратора в курсі університетська освіта та академічне письмо