Ільченко, Алла МихайлівнаБондар, Віталій Іванович2018-04-222018-04-222009https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/558У навчальному посібнику проаналізовано основні етапи формування світогляду та психолого-педагогічних поглядів М. Монтессорі; здійснено аналіз її життєвого й творчого шляху; виявлено основні умови розвитку дітей; висвітлено внесок італійського психолога, педагога у розв’язання проблеми навчально-виховної роботи з дітьми, які мають порушення інтелекту через призму актуальних питань сучасного розвитку національної спеціальної школи й корекційної педагогіки; показана можливість практичного використання наукової спадщини М. Монтессорі в навчально-виховному процесі сучасних спеціальних загальноосвітніх закладів, у тому числі й закладів з інклюзивною (інтегрованою) освітою; подано матеріали для корекції вад психофізичного розвитку.uk-UAнавчання, виховання, М.Монтессорі, спеціальна освітаПсихолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М. Монтессорі.Book