Зось-Кіор, Микола Валерійович2025-08-202025-08-202023Управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів / М. В. Зось-Кіор та ін. Ефективна економіка. 2023. №9. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.9.23УДК 001.895:339.138http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.9.23https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19397В статті розглянуто управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів. Доведено, що активізація зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління маркетинговими процесами інноваційно орієнтованих підприємств, зокрема сфери послуг, орієнтації системи менеджменту на автономно-превентивні умови безпечного господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі. Кожна зі складових системи маркетингу вносить свій внесок у створення споживчої цінності. Таким чином, успіх інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг залежить не тільки від її власних дій, але і від того, наскільки добре потреби кінцевого споживача задовольняються всіма ланками ланцюга.ukуправліннябезпекамаркетингові процесиінноваційно орієнтовані підприємствапідприємства сфери послугзовнішньоекономічна діяльністьдіджиталізаціяінфраструктурні проектиУправління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектівArticle