Шкурупій, Ольга ВсеволодівнаШабельник, Сергій Сергійович2024-01-082024-01-082021-06-04https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15991Шкурупій О.В., Шабельник С.С. Конкурентоспроможність бренду в умовах глобальної пандемії. The current state of development of world science: characteristics and features: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference . Lisbon, Portuguese Republic: European Scientific Platform. Vol. 1, June 4, 2021. С. 50-53. URL: https://events.unesco.orgПостійне посилення міжнародної конкуренції та гостра боротьба за ринки збуту в умовах динамічного науково-технічного розвитку зумовили актуалізацію питання конкурентоспроможності брендів. Воно набуло значення одного з найбільш важливих для сучасної практики міжнародного бізнесу і стало таким, що активно досліджується економічною наукою.ukконкурентоспроможністьпандеміяCOVID-19вакцинавпливрозвитокКонкурентоспроможність бренду в умовах глобальної пандеміїArticle