Ільченко, Алла МихайлівнаПодлєсна, Ганна Володимирівна2019-10-292019-10-292018https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6120У статті, на основі аналізу сучасних науково-теоретичних і методологічних джерел, розкрито сутність і принципи інклюзивної освіти, значення професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до організації навчання осіб з особливостями психофізичного розвитку в умовах закладів вищої освіти. Проаналізовано компоненти організаційної культури майбутніх педагогів інклюзивної освіти. Висвітлено організаційно-методичні засади підготовки майбутніх викладачів вищої школи до роботи з особами з особливими освітіми потребами в інклюзивному освітньому середовищі. Визначено основні компетентності майбутнього викладача вищої школи, сформовані в процесі вивчення гуманітарних дисциплін, необхідні для надання психолого-педагогічної допомоги особам з особливими освітніми потребами. Запропоновано цікаві форми і методи навчальної діяльності, інноваційні освітні технології, що сприяють формуванню основних професійних компетентностей майбутнього викладача вищої школи для роботи в інклюзивному освітньому середовищі.викладач вищої школи, освітнє середовище, інклюзивна освіта, особа з особливими освітніми потребами, особистість, навчанняuniversity teacher, educational environment, inclusive education, person of special educational needs, active social and psychological training (ASSP), personality, studyingОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІArticleHumanitarium. – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів.обл.) : Лисенко М.М., 2018. – Том 43, Вип. 2 : Педагогіка. С.34-45