Іщейкін, Тимур ЄвгеновичШимановська-Діанич, Людмила Михайлівна2021-02-062021-02-0620152409-6873https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9997Мета статті полягає у доведенні доцільності формування дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Стаття присвячена визначенню основних чинників і умов формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Визначено основні умови й особливості формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Встановлено етапи його впровадження та особливості формування системи відносин із дистриб’юторами. У статті обґрунтовано, що впровадження цього підходу буде сприяти розвитку підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці розвитку різних підприємств, у тому числі і підприємств роздрібної торгівлі.дистриб’ютор, система, управління, дистриб’юторський підхід.ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВАArticle