Поспєлова, Ганна Дмитрівна2019-02-222019-02-2220152075-146Хhttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3254Поспєлова Г. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ /Г.Поспєлова //Витоки педагогічної майстерності. - 2015. - Вип.15. - С. 243-246.У статті розглянуто організаційні та педагогічні умови, дотримання яких сприятиме  продуктивному і результативному застосуванню аудіовізуальних засобів навчання у  підготовці майбутніх агрономів. Теоретично обґрунтовано методику та особливості  реалізації  впровадження  сучасних  відеозасобів  навчання  в  освітній  процес  вищих  агрономічних закладів uk-UAпрофесійна підготовкааудіовізуальні засоби навчанняорганізаційно-педагогічні умови підготовкимайбутні агрономивідеозасоби навчанняОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВПолтавський національний педагогічний університет імені ВГ КороленкаArticle