Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна2019-02-202019-02-20200765https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2930Воронько Т. В. Становлення рекламної діяльності молокопереробних підприємств / Т. В. Воронько // Формування конкурентоспроможності підприємств АПК в умовах глобалізації. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : РВВ ПДАА, 2007. – С. 12–14.Сучасні економічні умови господарювання молокопереробних підприємств характеризуються агресивною конкуренцією, а отже впровадження широкомасштабних та цілеспрямованих заходів щодо збереження власних позицій на ринку з одночасним завоюванням нових клієнтів є закономірним процесомuk-UAпідприємствомолокопеперобне підприємстворекламарекламна діяльністьконкуренціяСТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВDEVELOPMENT OF ADVERTISING ACTIVITIES OF MILL PROCESSING ENTERPRISESThesis