Жорник, Ірина ІванівнаКулик, Максим ІвановичРожко, Ілона Іванівна2018-12-102018-12-1020182410-0897https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/1675У статті розглянуто проблему впровадження в навчальний процес спеціальності «Агрономія» нової дисципліни «Енергетичні культури» з метою підготовки фахівців інноваційної сфери – біоенергетики. Запропонована модель зв’язку теоретичної та науково-практичної роботи студентів із інноваційним компонентом у тісній взаємодії із педагогом. Показана ефективність роботи в обраному напрямі та можливість використання розробленої моделі для інших дисциплін спеціальності «Агрономія».uk-UAeducation, discipline, «Energy crops», model, innovations.навчальний процес, енергетичні культури, оптимізація, модель, спеціальність «Агрономія».ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЕНЕРГЕТИЧНІ КУЛЬТУРИ» СПЕЦІАЛЬНОСТІ «АГРОНОМІЯ»EDUCATIONAL PROCESS OPTIMIZATION THROUGHT STUDYING THE DISCIPLINE «ENERGY CROPS» BY STUDENTS OF THE SPECIALITY «AGRONOMY»Article