Облап, Дмитро Станіславович2020-02-032020-02-032019-03-27https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/7071Функціонування аграрного сектору сьогодні значною мірою залежать від переосмислення та перебудови економічного мислення. Чим швидше суб’єкти АПК усвідомлять необхідність побудови процесу господарської діяльності на принципах інтеграції економічних інтересів учасників ринкового простору, тим швидше аграрний сектор трансформується із сукупності дрібних фірм на економічний простір, у якому діятимуть логістичні ланцюги підприємств, що створюють цінність для кінцевих споживачівмаркетингконкурентоспроможністьпідприємствоаграрний секторМАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВАThesis