Назаренко, Євгеній Олександрович2019-02-212019-02-212018-12https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3064Назаренко Є. О. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою Менеджмент організацій спеціальності 073 Менеджмент. – Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2018.Досліджено теоретичні, методологічні та прикладні питання формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку, досліджені принципи та завдання її формування. Обґрунтовано шляхи удосконалення стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку та визначені прогнозовані наслідки її реалізації.uk-UAстратегія, стратегічне управліннястратегія розвитку, SWOT-аналізстратегічний центр відповідальностіпроекти, конкурентний ринок«Формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку» (на матеріалах ТОВ «Промінь-Приват» Миргородського району)Diploma