Гнітько, Сергій МихайловичВасильєв, Євген АнатолійовичПопов, Станіслав Вячеславович2020-12-182020-12-182020-12УДК 62-238.9https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/8994Із застосуванням гідравлічного приводу побудована більшість систем гальм легкових автомобілів. З’єднання елементів гальмівної системи здійснюється із застосуванням металевих трубок. Для комутації останніх застосовують штуцери. Незважаючи на вібрації транспортного засобу під час роботи, штуцери повинні забезпечувати надійність з’єднання. Вони відрізняються габаритними розмірами, залежно від конструкції автомобіля. Найбільш поширені мають різь М10 або М12 із кроком 1 мм. На стадії сучасного проектування транспортного засобу, конструкторами не розглядається можливість ремонту його вузлів після 10-ти річної експлуатації. Це нехарактерно для нашої країни, в якій середній від автомобілів становить 21,5 роки. Розгвинчування штуцерів гальмівних трубок стає практично неможливим. Суттєвий вплив, поряд із терміном експлуатації, відіграють забрудненість та вологість робочого середовища автомобіля.гальмівна системаавтомобільштуцергідравлічний привідУдосконалення процесу технічного обслуговування та ремонту штуцерів гальмівних системThesis