Прийдак, Тетяна БорисівнаЯловега, Людмила ВасилівнаЛега, Ольга ВасилівнаЗоря, Світлана ПетрівнаМисник, Тетяна Григорівна2019-12-112019-12-1120192076-8184https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6369У статті розглянуто поняття цифрової компетентності майбутніх економістів у вимірі їхньої конкурентоспроможності. Наголошено на тому, що розвиток цієї компетентності є невід’ємною характеристикою сучасного фахівця, зокрема економічної галузі, що знаходить підтвердження в закордонних і вітчизняних дослідженнях. Здійснено аналіз різних підходів до визначення поняття конкурентоспроможності майбутнього фахівця-економіста, виокремлено спільні риси в цих підходах. Визначено два головні напрями, за якими доцільно використовувати інформаційно- комунікаційні технології в підготовці майбутніх економістів: як засіб підтримки освітнього процесу (на всіх його етапах); як об’єкт вивчення (у межах інформатичних та профільних дисциплін). Досліджено різні види прикладного програмного забезпечення загального та професійного призначення, здійснено їхнє узагальнення і групування з огляду на можливості їх використання майбутніми економістами в професійній діяльності та розвитку в них необхідних фахових здатностей.майбутні економістиконкурентоспроможністьцифрова компетентністьприкладне програмне забезпеченняРОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВArticle