Копішинська, Олена ПетрівнаПащенко, В. М.2021-01-302021-01-302020-05https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9761Копішинська О. П., Пащенко В. М. Комунікаційні засоби соціальних мереж у підвищенні ефективності маркетингу. Научные исследования: парадигма инновационного развития: сборник тезисов научных трудов III Международной научной конференции, Братислава–Вена, 26 мая 2020 года. ГО «Международный научный центр развития науки и технологий», 2020. 102 с.. С.56-59.інформаційні технологіївеб-сайткомунікаційні мережімаркетинг в ІнтернетКомунікаційні засоби соціальних мереж у підвищенні ефективності маркетингу. Научные исследования: парадигма инновационного развития: сборник тезисов научных трудов III Международной научной конференции, Братислава–Вена, 26 мая 2020 года. ГО «Международный научный центр развития науки и технологий», 2020. 102 с.. С.56-59.