Мороз, Світлана Едуардівна2019-02-182019-02-182013УДК 3782076-6173https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2802Мороз С. Е. Моделювання процесу підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг / С. Е. Мороз // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 4. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_4_23.Педагогічне моделювання являє собою свідому діяльність з конструювання особливих педагогічних умов, які у системі навчально-виховних заходів спрямовуються на вдосконалення кінцевого результату – якості професійної підготовки випускника ВНЗ. Стрімке зростання зовнішньої торгівлі вимагає нових підходів до підготовки товарознавців, які у якості митних посередників, за умов відповідної підготовки, зможуть забезпечувати безперешкодний рух товарів через митний кордон. У зв’язку з вищеозначеним набуває актуальності пошук шляхів удосконалення підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг.uk-UAМитні послуги, практико-орієнтоване навчання, професійна підготовка, товарознавець-експертМоделювання процесу підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послугArticle