Антипенко, Н. В.Вовк, Микола ОлександровичБучнєв, М. М.Зось-Кіор, Микола Валерійович2024-03-202024-03-202024-01https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2861/2897https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17036Антипенко Н. В., Вовк М. О., Бучнєв М. М., Зось–Кіор М. В. Моделювання системи маркетингового та технологістичного менеджменту конкурентоспроможного підприємства в контексті забезпечення фінансово–економічної безпеки. Електронний журнал «Ефективна економіка». № 1. 2024 URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2861/2897В статті розглянуто моделювання системи маркетингового та технологістичного менеджменту конкурентоспроможного підприємства в контексті забезпечення фінансово–економічної безпеки. Доведено, що ефективне управління технологічними процесами на підприємстві з дотриманням загальних та спеціальних принципів сприяє реалізації мети маркетингового та технологістичного менеджменту підприємства, яка в свою чергу, забезпечує подальше удосконалення, конкурентоспроможність та фінансово економічну безпеку підприємств в умовах динамічних трансформаційних змін ринкового середовища.ukмоделювання попиту і пропозицісистемамаркетинговий менеджменттехнологістичний менеджментконкурентоспроможністьринокпідприємствофінансово–економічна безпекаМоделювання системи маркетингового та технологістичного менеджменту конкурентоспроможного підприємства в контексті забезпечення фінансово–економічної безпекиArticle