Яснолоб, Ілона Олександрівна2018-06-012018-06-012013Яснолоб І. О. Особливості встановлення ціни на плодоовочеву продукцію / І. О. Яснолоб // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 346-348 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_82.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/1153Розглянуто механізм формування ціни на плодоовочевому ринку. Визначено основні чинники формування внутрішніх цін і виробничих витрат; описано цінову ситуацію, на яку впливають сезонна циклічність, канали реалізації, регіони продажу; обрано економічно обґрунтований для підприємств метод формування цін на плодоовочеву продукцію; застосовано обраний механізм для розрахунку ціниuk-UAціна, прибуток, собівартість, витрати, плодоовочевий ринок, овочі, плоди та ягодиОсобливості встановлення ціни на плодоовочеву продукціюArticle