Антонець, Анатолій ВікторовичЯпринець, Тетяна СергіївнаОніпко, Валентина Володимирівна2024-02-022024-02-022023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16596Антонець А., Япринець Т., Оніпко В. Особливості професійної підготовки майбутніх викладачів професійної освіти. Особливості підготовки кваліфікованих робітників агропромислового комплексу в умовах повоєнної розбудови України : матеріали обласної конференції до Дня працівників сільського господарства (м. Полтава, 20 листопада 2023 року). Полтава : НМЦ ПТО у Полтавській області, 2023. С. 6–10.Реформування професійної (професійно-технічної) освіти в умовах сьогодення є пріоритетним завданням національного рівня, яке має на меті підготовку висококваліфікованого, мобільного фахівця, здатного швидко реагувати на виклики суспільства та запити стейкхолдерів, що є можливим, між іншим, за умови якісного кадрового забезпечення. Складні соціальні та освітні зміни в структурі та змісті освітнього процесу,реалізація компетентнісного, практико зорієнтованого підходів при підготовці фахівців аграрного сектору, розмаїття дедалі більших вимог до результатів підготовки аграріїв, упровадження нових засобів навчання – усе це змушує усвідомлювати необхідність підвищення освітньої кваліфікації, збільшення та збагачення професійної культури та компетентності майбутніх викладачів професійної освіти. Дедалі очевиднішим постає завдання формування професійної особистості майбутнього викладача закладів професійної (професійно-технічної) освіти аграрного сектору, який усвідомлює внутрішню логіку і закономірності освітнього процесу як основу своєї професійної самореалізаціїukПрофесійна підготовка майбпрофесійна освітамайбутні викладачіаграрний секторпрофесійна компетентністьінноваційні формиОсобливості професійної підготовки майбутніх викладачів професійної освіти