Дядик, Тетяна Василівна2019-10-102019-10-102019-092519-2868https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/5974У статті обґрунтовано необхідність та важливість проведення маркетингових досліджень та використання HR-маркетингу у сучасному підприємстві. Висвітлені основні передумови входження маркетингу в систему управління персоналом; необхідність, завдання та функції HR-маркетолога на підприємстві. Здійснена оцінка розвитку сучасного ринку праці, проаналізовані основні тенденції у формуванні попиту, пропозиції та, відповідно, зайнятості та безробіття населення України. Охарактеризовані успішні HR-бренди в Україні, що продемонстрували успішні результати у залученні, мотивації та утриманні персоналу, роботі з пошукачами, розвитку HR-бренда компанії в цілому та її репутації як роботодавця. Виділені основні показники ефективності HR-маркетингу: скорочення плинності кадрів, збільшення претендентів на вакансію, скорочення термінів закриття вакансій, зменшення витрат на підбір і адаптацію працівників, збільшення продуктивності праці персоналу, оздоровлення психологічного клімату серед працівників тощо.HR-менеджментHR-маркетингHR-брендмаркетингринок працізайнятість, безробіттяНЕОБХІДНІСТЬ HR-МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ПРАЦІArticle