Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаОблап, Дмитро Станіславович2020-01-312020-01-312019-09-27978-1-77192-403-0https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6882Сучасні умови активізації глобалізаційних процесів зумовлюють необхідність перегляду ролі держави, тенденцій розвитку бізнесу-процесів, адаптації суб’єктів господарювання як на внутрішніх, так і на зовнішніх ринках тощо. Наслідком цього є зростання необхідності вирішення стратегічних завдань. Як правило, підприємство у процесі свого розвитку знаходиться в постійній взаємодії з іншими суб’єктами ринку, формує відносини з оточенням – споживачами, конкурентами, постачальниками, посередниками тощо. Кожна форма взаємовідносин елементів суб’єкта господарювання з елементами його оточення є стратегічною проблемою, що вимагає дослідження, адекватної теорії для її вирішеннярозвитокуправліннястратегічне управлінняглобалізаційні процесиОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІThesis