Махмудов, Ханлар ЗейналовичСамойлик, Юлія ВасилівнаДем'яненко, Наталія ВасилівнаЧепур, І. В.Колінько, В. А.2024-01-082024-01-082022УДК: 352.075https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15980Махмудов Х. З., Самойлик Ю. В., Дем'яненко, Н. В., Чепур, І. В., Колінько В. А. Мотиваційний механізм розвитку суб'єктів підприємницької діяльності : Агросвіт. No 20. Дніпро. 2022. С. 13-18 DOI: 10.32702/2306-6792.2022.20.13У статті проаналізовано сучасні підходи щодо аналізу мотивації підприємницької діяльності, які виходять з її складності та багаторівневої структури та передбачають переплетення економічних та неекономічних мотивів, соціальну вкоріненість власне економічних інтересів та мотивів. Наведено портрет українського підприємця. Визначено ознаки, згідно яких характеризують українських підприємців. Показано типи українських бізнесменів. Визначено, що підприємці великих міст більш оптимістично налаштовані щодо "здійсненності" власного бізнесу у порівнянні з колегами із інших регіонів України.ukпідприємництвобізнесмотивимотиваційний механізмсуб'єкти підприє- мницької діяльностіМотиваційний механізм розвитку суб'єктів підприємницької діяльностіArticle