Шимановська-Діанич, Людмила Михайлівна, Олександр Васильович,Тимур Євгенович, Манжура, Іщейкін2021-02-062021-02-0620182409-6873https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/10003Анотація. Мета статті полягає у виявленні тенденцій розвитку майнд-менеджменту та інтелект-карти як інструментів креативного менеджменту й розвитку інтелектуального капіталу. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань базується на діалектичному підході і загальнонаукових методах пізнання: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. У статті досліджено та розкрито сутність і можливості застосування майнд-менеджменту та інтелект-карт у процесі управління підприємством, зокрема як інструментів креативного менеджменту, та їх програмне забезпечення. Практична значущість результатів дослідження. Установлено, що інтелект-карти можуть бути досить ефективним інструментом під час упровадження в управління підприємством принципів креативного менеджменту.майнд-менеджмент, інтелект-карти, програмне забезпечення, інформація, креативний менеджмент.МАЙНД-МЕНЕДЖМЕНТ ТА ІНТЕЛЕКТ-КАРТИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІКИ ЗНАНЬArticle