Циганенко, Анастасія Миколаївна2020-01-312020-01-312019-11-06https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6895Маркетингові процеси в аграрній сфері мають свої особливості, які відрізняють їх від маркетингових процесів в інших сферах господарювання, і які мають визначальне значення при розробці стратегії ринкової діяльності сільськогосподарських підприємств. Особливості маркетингових процесів визначаються особливостями сільського господарства (основний засіб – земля, предмети праці – живі організми, сезонність виробництва, велика залежність від погодно-кліматичних умов, участь продукції в подальших стадіях виробництва тощо)підприємствомаркетингаграрна сфераекономікаОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМСТВАХ АПКThesis