Загребельна, Ірина ЛеонідівнаШульга, Людмила Володимирівна2019-02-122019-02-122014https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2154Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Економічні науки. – Полтава: ПДАА. – 2014. – Вип. 1 (8) Т. 1. – С. 345-351.Оцінено стан маркетингових каналів реалізації м’яса великої рогатої худоби та молока на регіональному рівні. Виявлено основні тенденції в структурі каналів реалізації продукції. Розглянуто динаміку цін та індексів цін на продукцію, визначено вплив якості на формування закупівельної ціни молока та м’яса великої рогатої худоби. Проаналізовано інфраструктуру ринку продукції скотарства та розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингу та підвищення якості продукції.uk-UAмаркетингканали реалізації продукціїпродукція скотарстваСТАН ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВИХ КАНАЛІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ СКОТАРСТВАArticle