Колокольчикова, І. В.Макаренко, Петро Миколайович2024-01-042024-01-042020УДК: 339.146:634https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15950Колокольчикова І. В.,Макаренко П. М. Методичні підходи моніторингу ринку плодово – ягідної продукції : матеріали зб. наук. пр. ТДАТУ ім. Д. Моторного (ек. наук.) : Запоріжжя. 2020. No 2(42). С. 33-40 DOI: 10.31388/2519-884X-2020-42-33-40Встановлено, що моніторинг ринку є обов’язковою складовою аналізу ринку плодово – ягідної продукції. Визначено, що поєднання загальнонаукових та специфічних методів дозволяє аналізувати роботу господарюючих суб’єктів та оцінювати місткість ринку продукції. Критеріями оцінювання запропоновано: ринковий потенціал та продуктивність операторів ринку, стандарти якості продукції, доступність продукції і вмотивованість кінцевих споживачів.ukметоди аналізумоніторинг ринку плодово – ягідної продукціїоператори ринкуякість продукціїкінцеві споживачіметоди прогнозуванняМетодичні підходи моніторингу ринку плодово – ягідної продукціїArticle