Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна2019-02-152019-02-1520122306-6792https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2498Воронько Т. В. Передумови формування та розвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств / Т. В. Воронько // Агросвіт. – 2012. – № 6. – С. 11–14.Досліджено поняття маркетингового потенціалу, його складових елементів. Акцентовано ува гу та чинниках, що формують маркетинговий потенціал; відзначено важливість оцінки даного по тенціалу для аграрних підприємствuk-UAмаркетинговий потенціалпотенціалчинники, що формують маркетинговий потенціалпідприємствоПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВBACKGROUND FORMATION AND DEVELOPMENT MARKETING AGRICULTURAL POTENTIAL ENTERPRISESArticle