Бурля Богдан Іванович2024-03-182024-03-182023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17017Бурля Б.І. Організація самостійної роботи здобувачів професійної освіти у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін аграрного профілю : кваліфік. роб. на здобуття СВО Магіст; спкеціальність: 015 Професійна освіта, ПДАУ, Полтава, 2023. 66 с.Актуальність дослідження визначається педагогічною значущістю розв’язання задачі підвищення якості навчання випускників закладів фахової передвищої освіти (ЗФПО), зокрема, з вищої математики для успішного виконання ними всього комплексу функціональних обов’язків за виконуваною посадою. Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у тому, щоб розробити дидактичні прийоми удосконалення самостійної роботи студентів ЗФПО. У першому розділі було проаналізовано аналіз вимог нормативних документів до рівня математичної підготовки випускників закладів передвищої фахової освіти аграрного профілю, а також аналіз педагогічних суперечностей освітнього процесу закладу фахової підготовки аграрного профілю. На основі аналізу літератури, сформульовано визначення самостійної роботи студентів. У другому розділі висвітлено питання моделювання структури та змісту дидактичної системи самостійної роботи студентів передвищої фахової освіти аграрного профілю, а також здійснено перевірку функціонування логіко-семантичної моделі структури та змісту самостійної роботи студентів закладів фахової передвищої освіти аграрного профілю. У третьому розділі здійснено проектування раціональної методики самостійної роботи студентів ЗФПО та висвітлено основні результати педагогічного експерименту з оцінки якості розробленої методики проведення самостійної роботи студентів ЗФПО аграрного профілю.ukматематична підготовкасамостійна роб професійна освітаОрганізація самостійної роботи здобувачів професійної освіти у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін аграрного профілю