Ільченко, Алла МихайлівнаПодлєсна, Ганна Володимирівна2020-07-032020-07-032019https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/8116У статті розкривається зміст поняття «креативність», висвітлюються теоретичні основи показників креативності особистості, визначається місце і роль креативного мислення в процесі фахової підготовки здобувачів вищої освіти. Стверджується, що креативність – це рівень обдарованості, здібностей до творчості, що проявляються в індивідуальному продуктивному, гнучкому мисленні, становить відносно стійку характеристику особистості, і впливає на виконання окремих видів діяльності. Проведено психологічний аналіз показників креативності у здобувачів вищої освіти в умовах аграрного закладу вищої освіти.креативність, показники креативності, здобувачі вищої освіти, особистість, здібності, професійна підготовка.creativity, creativity indicators, higher education applicants, personality, abilities, professional training.Психологічний аналіз показників креативності у здобувачів вищої освіти.ArticleВсеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». №24. Кн. 2. Том ІІІ (85). К. : Гнозис, 2019. С. 239–249.