Ромаш, Д. В.Єгорова, Олена Володимирівна2024-02-072024-02-072023Ромаш Д. В. «Партизанський маркетинг» як інструмент стимулювання продажів. Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали ХV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 трав. 2023 р.) / наук. керівник О. В. Єгорова. Полтава : ПДАУ. 2023. С. 148-150.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16647Сьогодні усі суб’єкти господарювання, не залежно від напрямків діяльності, розмірів та форми ведення бізнесу активно використовують різноманітні маркетингові інструменти для стимулювання продажів. Однак постає проблема ефективності використання традиційних методів. Наразі дуже складно привернути увагу глядача через рекламу у ЗМІ: як правило, час реклами люди використовують для перегляду інших каналів, та і довіри до такої відкритої реклами немає, часом вона навіть дратує глядача через свою нав’язливість. Ще одним недоліком використання традиційного маркетингу є його надмірна вартість. Виходячи із цього, підприємства намагаються використовувати інші, ефективніші інструменти просування товарів та послуг, одним із яких є «партизанський маркетинг»ukпартизанський маркетингстимулювання продажів«Партизанський маркетинг» як інструмент стимулювання продажівArticle