Браславець, Тетяна МиколаївнаСердюк, Ольга Іванівна2024-01-302024-01-302023-11-23УДК: 378.14 (045)https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16470Браславець Т. М., Сердюк О. І. Виклики впровадженню дуальної форми здобуття вищої освіти та шляхи їх подолання. Дуальна форма здобуття освіти: підсумки запровадження пілотного проєкту у закладах вищої та фахової передвищої освіти України : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 листопада 2023 р.). Київ. 2023. С. 36-39Дуальна форма здобуття вищої освіти (далі – ДФЗВО) згідно із Законом України «Про вищу освіту» визначається як «спосіб здобуття освіти здобувачами денної форми, що передбачає навчання на робочому місці на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації ... на основі договору». Її особливість полягає саме в тому, що відбувається не лише опанування теоретичних знань, а й одночасне закріплення їх на практиці у виробничих умовах.ukДуальна формавища освітанавчанняфахівцінавичкиДФЗВОпроцес підготовкирозвитокВиклики впровадженню дуальної форми здобуття вищої освіти та шляхи їх подоланняArticle