Мороз, Світлана ЕдуардівнаМірошниченко, Мирослава Володимирівна2019-03-122019-03-122016УДК 001-053.67"20"(043.2)978-966-184-254-9https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4361Мірошниченко М.В., Мороз С.Е. Мерчандайзинг як фактор впливу на купівельну поведінку покупців / С.Е. Мороз, М.В. Мирошніченко // Наука і молодь у ХХІ сторіччі : мат-ли міжнар. молодіжн. наук.-практ. Інтернет-конференції, 1-2 грудня 2016 р., Полтава, Україна : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 123-126.У статті аналізується, як засобами мерчандайзингу можна досягти збільшення продаж у роздрібній торговельній мережіuk-UAРоздрібна торгівля, мерчандайзинг, модель поведінки споживачаМерчандайзинг як фактор впливу на купівельну поведінку покупцяThesis