Лега, Ольга ВасилівнаЯловега, Людмила ВасилівнаПрийдак, Тетяна Борисівна2020-10-192020-10-192020https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/8742У статті розглянуто роль мережі Іnstagram у ніші Інтернет-магазинів. Визначено переваги торгівлі у Instagram, основні з яких – легкість користування, нескладний процес реєстрації, використання мобільного додатку. Для економії часу товар можна вибирати, не виходячи з дому, вибирати зручний спосіб оплати й доставки. У статті висвітлено особливості торгівлі у сфері е-бізнесу (зокрема, у Instagram) як об’єкта обліку. Проаналізовано основні етапи переходу від незаконної діяльності у мережі до її легалізації: вибір виду діяльності за КВЕД; реєстрація як фізичної особи – підприємця за допомогою державного реєстратора або через сервіс Міністерства юстиції, оформлення «підприємницького» рахунку та особливості користування ним. Особливу увагу присвячено розробленню документального забезпечення торговельних операцій в Instagram: «Реєстр операцій за день», «Реєстр операцій за місяць». Акцентовано увагу на критеріях вибору системи оподаткування, особливостях заповнення та подання податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи – підприємцяторгівляІнтернет-торгівляІnstagramфізична особа – підприємецьобліксистема оподаткуванняINSTAGRAM-ТОРГІВЛЯ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ, ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯArticlehttps://doi.org/10.32843/infrastruct43-75