Писаренко, Віктор МикитовичПіщаленко, Марина АнатоліївнаЛогвиненко, Вадим Васильович2024-03-272024-03-272024Писаренко В., Піщаленко М., Логвиненко В. Становлення екологізації освіти як невід’ємного компонента сталого розвитку. Актуальні питання забезпечення якості вищої освіти : матеріали 55-ї наук.-метод. конф. викл. і асп. (м. Полтава, 21-22 лют. 2024 року). Полтава : ПДАУ, 2024. С. 47–48.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17049Десятиліттями людство йшло до формування і сприйняття концепції сталого розвитку. Перша відносна системна наукова праця, що зв’язує економічні, соціальні та екологічні фактори, з’явилася ще в кінці ХVIII століття [1]. Так, Т. Мальтус вперше сформулював проблему взаємозв’язку зростання народонаселення з соціальними і природними обмеженнями, а також можливостями управляти суспільним устроєм для поліпшення добробуту людей.ukЕкологізація освітисталий розвитокекологіяекологічна тематикаСтановлення екологізації освіти як невід’ємного компонента сталого розвиткуThesis