Волкова, Неля ВасилівнаБерезіна, Людмила МихайлівнаБара, Богдана СтепанівнаСиниченко, Аміна Миколаївна2024-01-022024-01-022023УДК: 658.3:658.5:637https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15920Волкова Н. В., Березіна Л. М., Бара Б. С., Синиченко А. М. Ділова репутація у стратегії просування продукції переробних підприємств : Київ. 2023. No 11(25). С. 242-255. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-11(25)-242-255У статті досліджується значення ділової репутації переробних підприємств у контексті зовнішніх геополітичних викликів та їх впливу на розвиток економіки галузі. Основна увага приділяється впливу ділової репутації на стратегії просування продукції цих підприємств, особливо в умовах російсько-української війни. Розглядається важливість ділової репутації та її вплив на рівень довіри споживачів, партнерів, інвесторів та інших зацікавлених сторін.ukділова репутаціястратегія просуванняпереробні підприємстваякість продукціїонлайн-репутаціяспоживачіінвесториіміджДілова репутація у стратегії просування продукції переробних підприємствArticle